Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Äntligen fredag, äntligen!
God morgon. Alltså vilken vecka, så intensiv och påfrestande. Denna vecka började bra men i onsdags blev lillebror sjuk. Och sambon var dålig redan i måndags. Lillebror har varit hemma sen i onsdags. Jag och min sambo har varvat varandra här hemma för jag har haft fullt upp med mitt och han med sitt. Och jag är också dålig, förkyld och väldigt hängig. Så tack och lov för helg. Efter den här veckan kan jag bocka av både en tenta och en presentation vilket innebär att jag efter denna vecka är helt klar med företagsekonomikursen.

I helgen ska jag ägna mig åt att bli frisk och fira vår älskade lillebror Sigge. I dag fyller han 3 år. Alla säger det men tiden går så fort, alldeles för fort. Hans födelsedag är i dag men vi firar imorgon. Vi har beställt tårta med bamse på. Det kommer nog bli en riktigt höjdpunkt för Sigge, han älskar Bamse, kanske allra mest Lilleskutt.
 
Trevlig helg!