Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Årssummering 2017, Juni
 Juni är Willes månad för då fyller han år. I år fyllde han 8 år. Mina stora kille <3
Sigge var så klart med och firade storebror, världens bästa storebror <3
Födelsedagsfrukost
Skolavslutnnig för Wille. Blev firad med blommor och medalj <3
I inflyttningspresent fick vi ett set med koppar och fat av mamma...
Vi fick också en hotellövernattning på BW Norra Vättern av mamma
Vi besökte deras spaavdelning och badade och bastade. Det var väldigt mysigt att få komma iväg och bara få vara.
Jag och mamma gick på bio. Det är sällan vi kommer iväg bara vi. Men det har det blivit mycket mer av under det här året och det är jag väldigt glad för. 
Jag och älskling var på Håkans spelning i Brunnsparken. Det var underbart!
Jag jobbade en del i Juni men fick ändå en del tid över till barnen. Wille gick en vecka på friidrottsfritids och här var jag och Sigge påväg att hämta storebror. 
Och i Juni hade vi bara bott ett par veckor i nya lägenheten så vi var i full gång med att bo in oss. Och jag passade på att fynda en del på loppis i somras. Här hade jag fyndat krukor, platsblommor och ljuslyktor från Kosta boda för endast 42:-, ett kap om ni frågar mig.