Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Ett nyårslöfte
Ett nyårslöfte som jag har är att jag ska börja gruppträna. Alldeles i närheten där jag bor finns ett ställe som erbjuder flera olika typer av gruppträningar. Och jag har grupptränat en del, dock var det fleeeraa år sen sist. Det senaste åren har jag istället gång på gång försökt komma igång med att gymma. Men mitt allra största problem med att gymma är att jag har svårt att planera in tid för när jag ska gymma. Det krävs väldigt lite för att jag ska hitta en anledning att inte gymma om man säger så. Grupppassen som jag har planerat att börja gå på är på måndagar, onsdagar och fredagar. Fredagspassen kommer jag inte gå på, då vill jag vara hemma med barnen. Men måndag och onsdag däremot, då ska jag träna!
 
Jag är väldigt sugen på att börja träna nu, jag hoppas att det finns en plats över till mig så jag kan börja direkt nu i januari. Och det kanske bästa av allt är att jag slipper planera in tid för träning och i fortsättningen bara behöver se till att jag är på plats måndag och onsdag.
 
Har ni något nyårslöfte?