Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Repost: Längtar till December
 
Julen -12
 
Jag längtar till December! Inte nog med att jag redan köpt ett par julklappar till Wille så har jag och älskling planerat för en liten mini-weekend i Stockholm i början av December. Det ska bli så mysigt! Hotellövernattning, restaurang och förhoppningsvis lite shopping på det också! Det längtar jag till. Så låt nu November rulla på så är det ju snart December.
 
Det här skrev jag på min gamla blogg den 25/10-13. Den bloggen är numera låst men det är ändå kul att kunna gå in där och se vad jag skrev då. Och i år ser jag också fram emot december. Förutom själva julfirandet på julafton har vi blivit bjudna på julbord med övernattning den 15 december. Och i mellandagar ska vi bjuda hem vänner på julfest. Det ser jag verkligen fram emot! 
 
Och det är bara två veckor kvar till första advent. Då ska vi baka och julpynta. 
 
(null)