Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Storhandla med mamma: Pepparkaksdeg och julpynt
Igår eftermiddag åkte jag och mamma iväg och handlade. Det blev en hel del inför första advent och till jul. Vi köpte bl.a pepparkaksdeg och pepparkakshus. Julkalender och julpynt. Det blev det också kökshandukar, godis och en hel del till. Det var väldigt mysigt att åka iväg bara med mamma. Lämna barnen hemma och få tid att bara vara i affären med mamma, handla i lugn och ro och slippa behöva hålla ordning på två barn. Nu ser jag fram emot lördag och söndag. Då ska vi julpynta och baka. Och barnen ska äntligen få sina adventskalendrar. Som jag längtat! Jag tror barnen kommer bli väldigt glada över sina kalendrar. För det är inga "vanliga" chokladkalendrar utan i år är det första året dom får varsin kalender med en överraskning i varje lucka.