Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Tråkigaste ämnena just nu: Bröllopsplanering och graviditeter
Ett par ämnen som jag just nu tycker är det allra tråkigaste att läsa om är bröllopsplanering och graviditeter. Och husrenovering och byggprojekt! Inget av detta finner jag intressant eller underhållande att läsa. Mycket handlar självklart om att jag i dagsläget inte har några planer på varken bröllop eller hus. Graviditeter har jag gått igenom, två stycken helt skilda till och med. Men det ser jag ändå som ett avslutat kapitel. Jag tror inte det kommer bli några mer barn för mig, men man ska aldrig säga aldrig. Men något som jag däremot alltid uppskattar att läsa och tycker är intressant är det mesta som Lady Dahmer skriver om och Underbaraclara. Blondinbella följer jag också men det är med blandad förtjusning. Ibland blir jag fascinerad och ibland blir jag förskräckt över henne och hennes liv. Men de tre är i alla fall mina favoriter som jag läser dagligen.