Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

đŸ‘‰đŸ» Nackdelen med min utbildning.. đŸ‘ˆđŸ»
Nackdelen med att lĂ€sa en projektbaserad utbildning Ă€r att den skiljer sig rĂ€tt mycket Ă„t frĂ„n det traditionella sĂ€ttet att lĂ€sa en utbildning. Utbildningen bygger inte frĂ€mst pĂ„ förelĂ€sningar utan bygger till stor del pĂ„ att eleverna ska arbeta projektbaserat. Och emellanĂ„t Ă€r det vĂ€ldigt krĂ€vande, just för att det krĂ€vs att jag förhĂ„ller mig till min projektgrupp. Jag hade önskat att utbildningen var mer tradtionell för dĂ„ hade jag haft möjlighet att plugga pĂ„ mitt sĂ€tt och i min takt hela tiden, det har jag inte nu. Men veckorna skiljer sig Ă„t vecka till vecka, vissa veckor Ă€r jag i skolan varje dag och vissa veckor Ă€r jag hemma mer. Idag och imorgon kommer jag plugga hemifrĂ„n vilket passar mig bĂ€st för dĂ„ kan jag fĂ„ plugga ostört. Och igĂ„r insĂ„g jag att det inte Ă€r lĂ„ngt kvar. Det Ă€r snart redan februari vilket kĂ€nns mĂ€rkligt för det kĂ€nns som det bara var nĂ„gra veckor sen jag började utbildningen 📚