Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Annandagen: Julfest & Lek- och buslandet
(null)
Här är en bild från när Sigge var på Lek- och buslandet första gången. Då satt vi mest i bollhavet, det var väldigt roligt med alla bollar. Numera springer han runt med nästan samma fart som sin storebror.
 
God morgon hoppas ni har haft en trevlig jul 🎄 Idag ska jag och barnen iväg till Lek- och buslandet. Senare i eftermiddag får vi besök av vänner så då tänkte jag att det kunde vara bra för barnen om de får leka av sig lite innan vår julfest börjar. Sambon ska förbereda det sista inför vårt julbord också och det gör man enklast och lättast om man har lugn och ro omkring sig i köket. 
 
Egentligen skulle jag helst vilja åka till Leos lekland men Lek- och buslandet får gå för denna gång. Det är närmast och jag tänkte att vi åker dit rätt tidigt. Det kommer bli kul men hoppas bara det inte är allt för mycket folk där. Då blir det svårt att hålla ordning på två ungar alldeles själv. 
 
Förutom Lek- och buslandet vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på på jullovet. Wille ska troligtvis leka med en kompis på torsdag men mer än så vet jag inte. Har ni någon idé? Vore roligt med snö men här i Örebro har det regnat i två dagar så ännu ingen snö för oss tyvärr 🌦 .