Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Årssummering 2017, Februari
 
I Februari fyllde jag år. Blev firad av sambo och barnen och fick massa fina presenter. Två år kvar till 30, det känns märkligt. Tiden går.
 
 
 
Wille blev väldigt förtjust i Manchester United. Vi såg flera matcher. Zlatan är bäst! 
 
 
Jag och WIlle åkte själva iväg och badade. Efteråt åt vi lunch och sen tog vi bussen hem. Det borde vi göra oftare.
 
 
 
I Februari var jag fortfarande arbetslös. Det blev många dagar hemma med barnen, finns inte så mycket kort från våren då jag mest bara var hemma och tog hand om barnen. En rätt seg vår med andra ord även om det alltid är kul att få mer tid över till barnen
 
 
#1 - Hanna Karlsson

Jag fyllde trettio för fyra år sedan och för mig är det en bra ålder. Jag hade mer åldersnoja som 25-åring än vad jag har nu. :-)