Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Årssummering 2017, Maj
Vi besökte Stora holmen flera gånger i år. Här var första dagen för året så vi passade på att gå dit. Köpte sockervadd och ballonger och åkte trampbil och lilleputtetåg.
 
Det blev en hel del snapchat-bilder med barnen...
 
...här med Sigge <3
 
Och i slutet av Maj flyttade vi. Här är från morgonen, precis innan flyttlasset gick. 
 
Kartonger och påsar precis överallt...
 
Nyvakna barn 
 
När vi väl flyttat in såg det ut så här i köket. Fast nu har vi bytt ut det vita lilla bordet och det obekväma stolarna mot ett större ekbord med plats för sex personer.
 
Maj blev månaden när året vände till det bättre. Vi flyttade och jag fick jobb, jag var inte längre arbetslös. Jag fick ett sommarvikariat i en mataffär och jobbade där fram till att min utbildning startade i Augusti.