Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

JULDAGEN
Det märks på inläggen från igår att jag hade fullt upp med annat. Skrev i all hast bara för att jag ville dela med mig så här kommer ett något utförligare inlägg..
 
Ja man kan väl säga att vi snart kommit halvvägs i julfirandet. Idag ska vi fira jul med mamma och enligt en tradition vi har så brukar vi strunta i julbord och istället laga något helt annat. I år blir det plankstek. Det var mammas önskan så så får det bli. Igår när vi kom hem fortsatte vi julfirandet tillsammans med barnen och jag måste få ordning här innan mamma kommer. I vardagsrummet är det fullt med leksaker och halvfärdiga legobyggen, det enda vi städade undan i går var alla kartonger och julklappaspapper. Hitills har vi haft en väldigt mysig och härlig jul utan varken stress eller tjafs vilket enligt mig brukar vara rätt givet under jul tyvärr. Än så länge har jag fått vara i fred och varken pappa eller släkten har hört av sig. Men julen är inte över än så det återstår att se hur det blir. 
 
Vill återigen önska god jul och gott nytt år! 
#1 - Linnea Kinis

god jul :)

Svar: Tack detsamma! 🎄🎅🏼
Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.