Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Måndag: Materialhantering & ny kurs
Kursen som startade förra veckan verkar vara den tråkigaste. Första delen i denna kurs och till detta projekt är att läsa en bok om materialhantering. Vi ska banta ner drygt 300 sidor till cirka 25-30 sidor... Hur vi ska klara av att göra det har jag ingen aning om, det återstår att se. Den delen jag ansvarar för handlar om obunden utrustning vilket än så länge är allt annat än intressant. Men på onsdag börjar min julledighet och det ser jag verkligen fram emot. Det ska bli så skönt att få en paus från skolan och min projektgrupp. 
 
Den delen jag ansvarar för är på drygt 100 sidor och uppgiften jag har är att läsa igenom all text och sortera ur det mest väsentliga delarna i boken. Det lär ta några dagar för mig att ta mig igenom alla sidor. Hittills är det här det absolut tråkigaste jag gjort i skolan...