Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Vilken dag, helt färdig.
(null)
Mina fina hyacinter i sovrummet.
 
Vilken dag. Idag har jag varit trött på ett sätt som jag inte upplevt förut. Jag tyckte att jag piggnade till en stund här på eftermiddagen men nu känns det precis som innan igen. Jag känner mig helt utmattad. Jag vet inte vad det kan bero på, jag funderar på om jag håller på att bli magsjuk. Eller är jag utmattad? Inte för att jag upplever att jag har känt mig utmattad men ändå jag vet ju inte vad det är. Eller kan det vara så enkelt som att jag har ägglossning. Har fått för mig att jag kan känna mig rätt risig vid ägglossning. Fast jag vet inte, jag har aldrig haft bra koll på min cykel för jag har alltid haft väldigt oregelbunden mens. Så det kanske lika gärna kan vara mens på gång. Fast ändå inte för då brukar jag känna av det och inte på det här sättet. Gravid är jag inte i alla fall, det är jag säker på. Har också läst att man kan känna sig väldigt trött om sköldkörteln går på lågvarv. Dock har jag inte upplevt någon annan symtom, bara väldigt slut och orkeslös i kroppen. Hur som helst. När barnen somnat ska jag bädda ner mig i soffan. Det behöver inte vara nått, det kan lika väl bara vara så att jag behöver sova. Fast det är inte konstigt att man blir fundersam, förut när jag skulle bära upp Sigge för trappan kunde jag inte, jag kände mig helt slut och matt och vanligtvis är det sällan några problem för mig att bära honom.
 
#1 - SandraEmilia

Åh hyacinter är verkligen JUL! :)

Svar: Ja det är ju det! :)
Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.