Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Organisera mera 🎒
(null)
IgĂ„r uppdaterade jag min skolvĂ€ska đŸ‘đŸ»Â VĂ€skan köpte jag pĂ„ H&M och jag köpte till en neccesĂ€r vilket passar perfekt för att förvara lösa papper i och andra saker som jag behöver till skolan. Datafodralet köpte jag för nĂ„gra mĂ„nader sen, Ă€ven den Ă€r frĂ„n H&M. I vĂ€skans innerfack la jag ner saker som jag kan behöva nĂ€r jag inte Ă€r hemma. B.la. en tofs, tamponger, ipren och pappersnĂ€sdukar, med andra ord ett litet "nödkit". Passade ocksĂ„ pĂ„ att rensa min plĂ„nbok pĂ„ gamla kvitton. Och jag blev vĂ€ldigt nöjd, nu har jag Ă€ntligen en ordentlig skolvĂ€ska dĂ€r jag fĂ„r plats med allt som jag behöver ha med mig varje dag. 
 
Jag hittade ett passande inlĂ€gg som ni borde lĂ€sa. DĂ€r hittar ni massa tips pĂ„ hur man kan fĂ„ bĂ€ttre ordning och reda i sin vĂ€ska: FörvaringsdrottningenÂ đŸ‘ŒđŸ»
 
Â