Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Solsemester i maj! ☀️
Jag i Thailand -08, här var jag gravid med Wille ❤️
I maj vill mamma bjuda mig på en solsemester. Mamma har varit utomlands flera gånger men jag har aldrig hängt med, vi har aldrig åkt utomlands tillsammans, det har inte passat och har inte heller gått rent ekonomiskt. Senast jag var utomlands var -08. Då åkte jag med hela pappas släkt till Thailand. Det är hittills den enda resan jag gjort om man bortser från det gånger jag varit i Danmark. Så klart vill jag inte tacka nej till en resa jag blir bjuden på men samtidigt vill jag helst ta med mig barnen. Det var dock inte det som mamma hade tänkt sig. Hon tillsammans med en vän fick idèn att bjuda med mig och hennes dotter. Det känns märkligt att åka utomlands utan barnen. I en hel vecka blir jag borta om det blir av, så länge har jag aldrig varit borta från mina barn. Än så länge är ingen resa bokad men om det blir av så blir det i slutet av maj. Vi får se hur det blir. Jag kan inte föreställa mig en semester utan mina barn. Om resan blir av ska jag ägna dagarna åt att läsa och sola. 🌤
Koh Kood 🌏
Vi öluffade första veckan och stannade b.la. en natt på Koh Kood. Andra veckan bodde vi på Koh Chang. Vi badade med delfiner och red på elefanter. 🐬
 
 
 
#1 - Lisa Karlberg

Gud vad härligt med en resa! Extra lyx att bli bjuden. Jag hade lätt åkt utan ungar, även om jag saknat dem.