Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Onsdag: Föreläsning & projektarbete
God morgon ☕️

Efter två dagar hemma ska jag nu ägna onsdag och torsdag i skolan. Det blir föreläsning på förmiddagen och fortsatt arbete med projektet på eftermiddagen. Det känns som att vi har arbetat med det här projektet i en evighet. Fast det har gått framåt nu, det är bara under den senaste veckan som saker och ting börjat bli klara. Jag ser fram emot den 16/2, då tentar vi av kursen och redovisar projektet.

Och ikväll är det dags för träning igen, det ska bli kul 💪🏻 ! I måndags tränade vi på att ta fast varandra kring nacken och slå omkull varandra. Låter värre än vad det är. Vi tog det väldigt lugnt, fast jag känner ändå av värk i nacken, typ träningsvärk. Lär nog vara lika slut ikväll som jag var i måndags.