Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Söndag: Pannkakor & skogspromenad 🌲
Idag har vi varit på äventyr. Vi åkte hemifrån rätt tidigt, lagom när vi vaknat till liv här hemma kom mamma. Vi åkte till en bekant som bor mitt ute i skogen 🏡  Och vad kul det är att vara där. Jag har varit där en gång tidigare men för barnen var det första gången. Vi traskade runt i skogen och Sigge trivs verkligen i skogen. Han slängde sig i rishögarna och skuttade runt bland träden. Wille uppskattar inte skogen på samma sätt, fast jag vet att han hade kul. Han ville bara inte erkänna det. Efter vi varit ute blev det pannkakor och kaffe ☕️  Och sen ut igen en stund innan vi åkte hem.
 
Nu har vi varit hemma ett tag. Det märks att vi har varit ute idag, förutom att barnen är rätt trötta nu så känner även jag mig trött. Det är så härligt att vara i skogen, dock var jag inte rätt klädd för skogspromenad, det var barnen. Till nästa gång ska jag ha bättre skor på mig, stövletter är inget att rekommendera 🌧
 
Fick inte med mig telefonen, så det blev tyvärr inga bilder idag... 📸