Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Nyårsdagen är den segaste dagen
Årets segaste dag minst sagt. Det enda vi gjort idag förutom att ätit pizza är att vi har städat undan julen. Det är enligt tradition att vi plockar undan allt på nyårsdagen. Och det är en härligt att få plocka undan allt. Imorgon är det min sista lediga dag innan allt kör igång igen. Jag har ingen lust att åka till skolan på onsdag men jag får ta dagen på mig imorgon och ladda om. Egentligen skulle jag vilja vara ledig längre med barnen men jag kan inte. Det blir dagis och fritids för barnen onsdag, torsdag och fredag. Däremot ska jag försöka hämta tidigare än vanligt så vi kan få lite mer tid över till annat denna vecka. Och nu är det endast ett par timmar kvar innan barnen ska sova. Jag ser verkligen fram emot när dom somnat och jag kan få bädda ner mig i soffan igen.
 
Trevlig kväll!