Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

En gammal vän på besök
God morgon.
 
Igår kom en gammal vän över. Vi fikade och tog igen allt vi missat det senaste månaderna. Vi har varken sett eller hörts av sen i juli. Och orsaken till det handlar mycket om att vi har haft en väldigt ansträngd relation men också för att omständigheterna det senaste åren gjort det svårare för oss att umgås. Hon har fått barn och flyttat och jag har haft fullt upp med mitt. Det är så klart synd att vi aldrig riktigt hittat tillbaka igen men det var ändå kul att hon kom förbi en stund igår. Anledningen till att vi varken hörts av eller träffats är mest på grund av att jag har valt att inte höra av mig. Jag har många gånger känt att vår relation inte är ömsesidig. Det är främst jag som hört av mig och till slut tröttnar man så av den anledningen slutade jag höra av mig i somras. Men förhoppningsvis ska vi ses snart igen. Jag hoppas att vi kan ordna nått i samband med min födelsedag i februari. Det vore väldigt kul om vi kunde ses utan barnen för en gångs skull.