Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Noll julstämning just nu
I helgen har mamma bjudit oss på julbord med hotellövernattning. Det ska bli så himla mysigt. Vi checkar in på fredag eftermiddag. Det här kommer lägligt för jag behöver få tillbaka julstämningen, den försvann i och med att jag blev sjuk. Jag och mamma har sällan gjort något speciellt ihop under jul. När jag var liten har jag för mig att vi åt julfrukost hos släktingar. Annars höll vi oss för det mesta hemma och bara firade julen hon och jag och det blev oftast på juldagen eller annandagen. Så det här är speciellt för mig och jag ser väldigt mycket fram emot att få komma iväg med barnen, sambon och mamma. Det kommer bli så kul och mysigt. Vi ska ses som vanligt vid jul och dela ut julklappar men det här blir en jul utöver det vanliga kan man säga. Och det uppskattar jag, vi har inte möjligheten att komma iväg så jag blev väldigt glad när mamma överraskade oss med det här.