Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Bra avslut på veckan
 
Jag avslutar veckan med att hämta barnen tidigare idag. Under förmiddagen har jag hunnit med det som jag hade att göra idag. Och idag fick jag tilllbaka resultat på senaste tentan och jag klarade mig! Utbildningen innebär mycket eget ansvar och jag kan själv styra hur mina dagar ska se ut. Och fredagar är oftast den dagen jag vill hämta barnen tidigare. Vi får ett par extra timmar över och vi kan starta fredagsmyset tidigare.
 
Så klart kan man alltid plugga mera och läsa mera men jag väljer att prioritera mina barn framför högre betyg. Min ambition med den här utbildningen är inte att få högsta betyg på tentorna. Istället är min ambition examensbeviset, det är det enda som är av betydelse för mig. Och tid som blir över kommer vara tid som jag spenderar med mina barn. 
 
Trevlig helg!