Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Den här veckan räknas inte
Den här veckan blev inte alls som det var tänkt. Den här veckan ingår inte i den nya året enligt mig, den här veckan är en lucka mellan det förra och nya året. Skit vecka. Nästa vecka vänder det hoppas jag. Men jag är inte arg. Förutom min rejäla frustration igår på skolan så mår jag bra. Jag känner mig glad och lugn även om jag nog borde reagerat mera. Igår fick vi böter. Ingen big deal för mig, jag orkar inte bli upprörd. Det finns ändå inget att göra åt det, betala och glömma bort det bara. Samma sak nu, jag sitter och skriver om truckar (!?) Och det kan nog vara det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Så jag sitter alltså och skriver om det aboslut tråkigaste jag kan tänka mig samtidigt som det här är den absolut tråkigaste och allra mest värdelösa vecka.