Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Första inlägget för 2018
(null)
 
(null)
 
Hej! Första inlägget för i år kommer handla om bloggen. Det första inlägget publicerade jag den 5 november och sen dess har jag fått ihop drygt 100 till. Förutom att jag tycker det är väldigt kul så har det också varit till stor hjälp för mig som så många gånger i höstas kände att jag inte hade någon att prata med. Innehållet varierar så klart från vecka till vecka. Fast oavsett innehåll så är jag alltid aktiv. Jag läser flera bloggar varje dag och uppskattar alltid när jag kommer i kontakt med andra likasinnade. 
 
Läsarantalet på bloggen har också varit väldigt varierande. Vissa veckor är ni väldigt många och vissa veckor är det endast ett fåtal som läser bloggen. Jag har inga planer på att sluta blogga så min förhoppning för 2018 är att läsarantalet ska växa ytterligare och inte variera så mycket som det gör nu. Dock så vet jag att mycket hänger på mig så jag får nog se till att bättra mig för att kunna hålla liv i bloggen. 
  
Hur som helst. Det här inlägget blev inte alls så som jag hade tänkt mig. Men jag skyller på att det är dagen efter nyår. För igår blev det sent, alldeles för sent och både vi och barnen är trötta idag. Senare i eftermiddag ska vi äta pizza. Och så vill jag önska god fortsättning till alla. På onsdag är det tillbaka till verkligheten för oss och då kommer allt bli som vanligt här igen. Det senaste dagarna har inte alls blivit som jag hade tänkt, har flera inlägg som jag aldrig blev klar med och som aldrig publicerades. Det kom en hel del emellan om man säger så.