Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Fredag: Träningsvärk & Mamma ❤️
Mamma har agerat hundvakt i veckan vilket verkligen underlättat för mig för då slipper jag åka hem under lunchen. Förutom att mamma gått ut med Frasse så har vi ätit tillsammans varje dag. Igår blev det nachostallrik och i onsdags blev det pannkakor. Det har varit väldigt mysigt att ha mamma hemma hos oss. Mamma planerar att sälja sitt hus och flytta närmare oss. Det ser jag fram emot för då kan vi ses oftare, för även om hon inte bor långt ifrån så är det sällan man har "vägarna förbi". 
 
Idag ska jag avsluta veckan med en heldag hemma, jag har en del att ta igen efter en hel vecka med projektet. I veckan blev det två träningspass för mig. Och jag har träningsvärk i båda armar och ben. Ikväll är det träning igen men jag hoppar fredagspassen, måndag- och onsdagspassen passar mig bäst.
 
Trevlig helg!